Meest gestelde vragen
Veelgestelde Vragen (FAQ) - Utrecht University Store
-
Wie beheert de Utrecht University Store?
De Utrecht University Store wordt beheerd door SocialGoodz, een specialist in duurzame merchandise voor onderwijsinstellingen in België en Nederland. -
Waar koop ik artikelen met het logo van de UU?
Je kunt relatiegeschenken kopen via de website, SAP SRM of bij verkoopbalies in het Bestuursgebouw of Academiegebouw. -
Hoe bestel ik producten via www.utrechtuniversitystore.nl?
Voor privéaankopen: Kies de betaalwijze, vul het factuur- en afleveradres in, bekijk de verzendkosten en voltooi de betaling.
Voor UU-medewerkers: Bestellingen met een WBS-nummer gaan via SAP SRM, waar een catalogus van SocialGoodz/UUgifts beschikbaar is. -
Wat moet ik doen als ik een kortingscode heb?
Voeg de kortingscode toe aan het winkelwagentje tijdens het afrekenen. -
Wat is de levertermijn?
Productbeschikbaarheid is zichtbaar in de webshop. Voorraadproducten worden binnen 48-72 uur na betaling verzonden. Bestellingen op factuur (voor UU-medewerkers) worden verstuurd na ontvangst van het bestel-/inkoopordernummer. -
Wat is het afleveradres?
Leveringen via SAP SRM gaan naar de HUB Utrecht Oost op de Winthontlaan 30C. Privébestellingen worden afgeleverd op het opgegeven adres. -
Kan ik producten afhalen?
Bestellingen worden naar het opgegeven leveringsadres verzonden. Een beperkt assortiment is verkrijgbaar bij de verkooppunten Receptie Bestuursgebouw en Receptie Academiegebouw. -
Kan ik producten met extra opdruk bestellen?
Ja, maar dit moet worden afgestemd met de productrange-commissie van de Universiteit Utrecht. Neem contact op via uu@socialgoodz.nl of bel +31 (0)30 - 207 2840. -
Moet ik producten met het UU-logo via SocialGoodz kopen?
Ja, SocialGoodz is de aangewezen leverancier voor producten met het UU-logo volgens de raamovereenkomst met de Universiteit Utrecht. -
Wat is de productrange-commissie?
Deze commissie stelt het assortiment samen en keurt dit goed. Vertegenwoordigers van de Directie Communicatie & Marketing, Directie Studenten, Onderwijs & Onderzoek en het Programma Duurzaamheid zitten in de commissie. -
Kan ik producten op maat bestellen of in grote aantallen?
Ja, vraag een offerte aan bij SocialGoodz via uu@socialgoodz.nl of bel +31 (0)30 - 207 2840. -
Kan ik verkeerd bestelde artikelen retour sturen?
EcoGiving neemt onjuist bestelde artikelen terug vanuit het basisassortiment, mits de retourorder > €25,- bedraagt. -
Wanneer en hoe is SocialGoodz bereikbaar?
SocialGoodz is bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur via uu@socialgoodz.nl of +31 (0)30 - 207 2840. -
Hoelang duurt het voordat ik een reactie van SocialGoodz mag verwachten?
SocialGoodz reageert binnen 24 uur op verzoeken, vragen of klachten. Voor offerteaanvragen is de responstijd twee dagen. -
Ik ben ontevreden over een product, wat doe ik?
Neem contact op met SocialGoodz via uu@socialgoodz.nl. SocialGoodz behandelt je klacht en houdt je op de hoogte.