Meest gestelde vragen

Veelgestelde Vragen (FAQ) - Utrecht University Store

  1. Wie beheert de Utrecht University Store?
    De Utrecht University Store wordt beheerd door EcoGiving, een specialist in duurzame merchandise voor onderwijsinstellingen in België en Nederland.

  2. Waar koop ik artikelen met het logo van de UU?
    Je kunt relatiegeschenken kopen via de website, SAP SRM of bij verkoopbalies in het Bestuursgebouw of Academiegebouw. Daarnaast zijn UU-items verkrijgbaar bij de winkel 'Groeten uit Utrecht' op de Zadelstraat in het centrum van Utrecht.

  3. Hoe bestel ik producten via www.utrechtuniversitystore.nl?
    Voor privéaankopen: Kies de betaalwijze, vul het factuur- en afleveradres in, bekijk de verzendkosten en voltooi de betaling.
    Voor UU-medewerkers: Bestellingen met een WBS-nummer gaan via SAP SRM, waar een catalogus van EcoGiving/UUgifts beschikbaar is.

  4. Wat moet ik doen als ik een kortingscode heb?
    Voeg de kortingscode toe aan het winkelwagentje tijdens het afrekenen.

  5. Wat is de levertermijn?
    Productbeschikbaarheid is zichtbaar in de webshop. Voorraadproducten worden binnen 48-72 uur na betaling verzonden. Bestellingen op factuur (voor UU-medewerkers) worden verstuurd na ontvangst van het bestel-/inkoopordernummer.

  6. Wat is het afleveradres?
    Leveringen via SAP SRM gaan naar de HUB Utrecht Oost op de Winthontlaan 30C. Privébestellingen worden afgeleverd op het opgegeven adres.

  7. Kan ik producten afhalen?
    Bestellingen worden naar het opgegeven leveringsadres verzonden. Een beperkt assortiment is verkrijgbaar bij de verkooppunten Receptie Bestuursgebouw en Receptie Academiegebouw.

  8. Kan ik producten met extra opdruk bestellen?
    Ja, maar dit moet worden afgestemd met de productrange-commissie van de Universiteit Utrecht. Neem contact op via uu@ecogiving.nl of bel +31 (0)30 - 207 2840.

  9. Moet ik producten met het UU-logo via EcoGiving kopen?
    Ja, EcoGiving is de aangewezen leverancier voor producten met het UU-logo volgens de raamovereenkomst met de Universiteit Utrecht.

  10. Wat is de productrange-commissie?
    Deze commissie stelt het assortiment samen en keurt dit goed. Vertegenwoordigers van de Directie Communicatie & Marketing, Directie Studenten, Onderwijs & Onderzoek en het Programma Duurzaamheid zitten in de commissie.

  11. Kan ik producten op maat bestellen of in grote aantallen?
    Ja, vraag een offerte aan bij EcoGiving via uu@ecogiving.nl of bel +31 (0)30 - 207 2840.

  12. Kan ik verkeerd bestelde artikelen retour sturen?
    EcoGiving neemt onjuist bestelde artikelen terug vanuit het basisassortiment, mits de retourorder > €25,- bedraagt.

  13. Wanneer en hoe is EcoGiving bereikbaar?
    EcoGiving is bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur via uu@ecogiving.nl of +31 (0)30 - 207 2840.

  14. Hoelang duurt het voordat ik een reactie van EcoGiving mag verwachten?
    EcoGiving reageert binnen 24 uur op verzoeken, vragen of klachten. Voor offerteaanvragen is de responstijd twee dagen.

  15. Ik ben ontevreden over een product, wat doe ik?
    Neem contact op met EcoGiving via uu@ecogiving.nl. EcoGiving behandelt je klacht en houdt je op de hoogte.